søndag den 1. marts 2015

Nye hækleprojekter undervejs

Så fik jeg lavet lidt nye projekter og er blevet ret godt tilfreds med tæppet her og tror snart jeg bliver nød til at lave et mere. Det er ret hyggeligt at sidde med, men faktisk skal der også lidt fingerkræfter til, når der laves i zpaghetti garn. Især hvis der skal strikkes.. Jeg har lavet et par grydelapper med hank og der skulle altså lægges lidt mere kræfter i, men de blev da helt ok også. De fleste gange får jeg inspiration fra diverse DIY (do it yourself) opskrifter fra bloggere eller ved at finde klip på youtube. Derefter kan jeg sagtens finde på at hækle ud fra hovedet og lave min egen lille opskrift undervejs, men selvfølgelig er jeg også nogen gange nød til at følge en opskrift for at lære den rigtige fremgangsmåde. Senere vil jeg lægge flere DIY opskrifter ind, hvis nogle skulle få lyst til at give sig i kast med de samme krea opgaver :)











Skulle du få lyst til at eje sådan et par bordskånere eller måske et tæppe til stuen/børneværelset, 
så skriv til mig for mulige farver og pris på juhl-eg-riis@mail.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar