lørdag den 8. november 2014

Tak for inspirationen blogland..

Lidt af de ideer og den inspiration jeg får kommer fra andre bloggere. Nogle af tingene har jeg selv lavet og andre har jeg købt af kreative bloggere, som jeg fast følger.





Origamikuglerne har jeg selv lavet, men kittet til selve kuglen 
er købt hos en meget kreativ kvinde, Junette.



Junette har i samarbejde med Louise, som har bloggen "Mor til Mernee" lavet disse skønne illustrationer. Jeg synes de var yderst skønne og måtte fluks have nogle. De har fået plads på ældstedatterens væg og om aftenen ser det bare super hyggeligt ud med lys i kæden.



Den lille blå stoftingest - hvad er det, tænker du måske?

Et pixibogs etui i retro stof, som er lavet af Anja med bloggen "Kaktusser". 
Det er faktisk nr 2 vi har og den ligger og venter på at Storm bliver stor nok til pixibøger ;)

De hæklede futter i str mini købte jeg for ca 7 år siden i H&M til Frederikke - 
kan næsten ikke nænne at pakke dem væk for sidste gang, så de ligger lige der og pynter <3




Hækleværk a la Christine - elsker det og har alt for lidt tid til det..




Ingen kommentarer:

Send en kommentar