onsdag den 5. november 2014

Mit første indlæg..

Hej, her er mit første indlæg som blogger. Jeg har taget tilløb længe og følger med stor glæde selv med i en masse skønne bloggeres liv og kreativiteter. Jeg elsker selv at være kreativ og går op i bl.a. indretning, børn, mad/opskrifter og får da også hæklet lidt i ny og næ.

Jeg bor med min skønne mand, Anders og vores 3 dejlige unger Frederikke 7, Alberte 4 og Storm 1. De tager naturligvis en masse af min tid og derfor bliver kreativiteten ofte tilsidesat, men er sikker på jeg får masser af mulighed senere hen ;)

Ved endnu ikke helt, hvad der kommer til at fylde mest på min blog, men tænker det bliver mest hverdagsbilleder, tanker, holdninger og måske lidt krea og inspiration som i også kan få glæde af..




2 kommentarer:

  1. Hej Christine
    Da jeg har blogget siden juli kan jeg jo nu passende sige velkommen til Blogland til dig:-) Jeg synes allerede at jeg er glad for det. God fornøjelse med det :-)
    Kh Lisbet

    SvarSlet
  2. Tusind tak for det og hvor dejligt med den første kommentar på mine indlæg ;) Er spændt på hvordan det vil udvikle sig med egen blog, men er ihvertfald glad for, at hente inspiration hos andre og fedt at så mange vil dele glimt fra deres liv og kreativiteter. Du skal ihvertfald være så velkommen til at følge med hos mig :)

    Kh. Christine

    SvarSlet