fredag den 28. november 2014

Jeg bliver aldrig en Gertrud Sand..

..men jeg elsker jul, pynt, stearinlys, lyskæder, kagebageri og alt hvad det indebærer - det skal bare ikke overdrives, det der pynt og må gerne være enkelt. Her hos os sniger julen sig stille og roligt ind og vi er så småt igang med at få pyntet op. Det skal kunne ses det er jul, men nisser på rad og række er bare ikke mig.

I denne weekend skal vi have træer med kæder op ude og så skal der laves dekorationer og adventskrans, så vi er klar til at tænde første lys på søndag!

Rigtig god fredag aften til jer :)



Denne amagerhylde er nyerhvervet og har nu fået sin plads. Den fik også en lyskæde!


Lidt kitschet julepynt er der også plads til, men holder det mest i køkkenet. Jeg elsker de farver og de er ret trendy pt, men må indrømme at rigtig jul er for mig rød, guld og glimmer!


Udsigt fra vores vindue til naboens juletræ - billedet snyder lidt, for det er meget større i virkeligheden :)


Frederikke har været klar til at finde julepynten frem i flere uger nu :) 
Forleden dag fik jeg endelig taget det hele ned fra loftet og hun fik lov at gå om bord i kasserne. 
Der er nu fint pyntet på værelset med nisselandskab osv.


Fin glasbox som jeg fik i gave og jeg har nu købt en sød lyskæde i kobber fra Sirius, 
som passer perfekt til.



Hay puden i farven candy fik jeg af min mand og børn sammen med noget stel i mega mussel. Rigtig lækre gaver, som også stod højt på ønskelisten.



Dagen før min fødselsdag var mine to piger og deres kusine kreative og hemmelighedsfulde. De bad om ståltråd og sløjfe og så smuttede de ellers i haven, for at lave hemmeligheder til min fødselsdag. De fik kreeret denne fine krans og synes de har klaret det så fint. Påskeæggene har fået lov at hænge et par uger og nu har vi aftalt at spraye med glimmer og komme lidt julet pynt på i stedet ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar