fredag den 14. november 2014

Noget om perler..









Her hjemme bliver der brugt perler i stor stil og på mange måder.

Hama perlerne til perleplader har været populære hos pigerne, helt fra de begyndte at mestre finmotorikken og er spændt på, om det også er noget som Storm kommer til at gide eller om det helt no-go, som den meget drengede dreng han er!

Pigerne laver den ene kæde efter den anden og er også begyndt at bruge nål, så de mindre perler og pallietter kan tages i brug. Jeg har fra gemmerne perler og pallietter tilbage fra jeg var barn og synes det er lidt hyggeligt at mine børn nu sidder og er kreative med dem :)

Selv er jeg også ret begejstret for at bruge perler til små kreative ting i indretningen. Søstrene grene har ofte nogle fine udvalg både i plast og træ, som jeg bruger.


2 kommentarer:

  1. Lige en test for at se om jeg har fattet det ;-)

    SvarSlet
  2. Yes, det er helt super Jeppe og ser ud til, at det har du :)

    Mange hilsner Christine

    SvarSlet