fredag den 23. januar 2015

Storms værelse..

.. er så tæt på at være færdigt og nu kan jeg da ikke vente længere med at dele lidt billeder.

Da vi besluttede at Storm skulle have værelse, der hvor vi havde terrasse/altan gik Anders igang med at rive ned og bygge op. Der skulle isoleres, tages vinduer ud, lægges gulv, sættes vindue i, laves gips, men alligevel et ret ligetil projekt, da de ydre rammer jo var perfekte til det. Og når man så er så heldig at have en dygtig tømrer til mand, så er det jo ingen sag ;)

Så blev det min tur og jeg har den sidste uges tid været i fuld gang med spartlen, tapet og maling og endelig i aften kunne gulvtæppet fjernes :) Anders mangler lige lidt fodlister og så skal vvs'eren sætte en radiator op. Om en god uges tid skulle døres blive leveret og vupti færdig.. Men denne ventetid forhindrer da ikke mutti her i, at begynde at vaske gulv, pudse vindue og små-indrette værelset kl 22. Efter at have spartlet 3 gange, tapetseret og malet 3 gange (smiley med tunge ud) så må jeg indrømme, at nu kan jeg næsten ikke vente længere, med at få ham bettemanden rykket ind på eget værelse + mange af hans legesager, som har stået i vente position i stuen alt for længe.

Synes det er blevet så fint og trods skråvæggene er det ikke så lille endda..



















Når værelset er helt færdig indrettet og Storm er flyttet ind, så dukker der nok lidt flere billeder op!

God weekend :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar