søndag den 11. januar 2015

Krea og indretning af et drenge værelse :)

Anders har været igang med at lave vores terrasse om til børneværelse og nu blev det min tur. Nu spartles der løs og inden længe skal jeg have tapetseret og malet. Jeg kan lige forestille mig hvor hyggelig en hule det bliver og er derfor også igang med små krea-projekter som der skal pyntes og indrettes med.

Jeg hækler, klippe-klistrer og planlægger indretningen af Storms værelse. Jeg har lige fået lavet denne vimpelranke og har også lavet nogle papirsophæng i blå/turkise farver. Jeg har flere ting i tankerne, men lidt svært når intet er færdigt eller indrettet endnu, så må lige holde nogle af ideerne lidt tilbage endnu. Det giver en god tilfredsstillelse at lave en del af det selv, men tager tid med 3 børn i huset, så det må jo komme hen ad vejen. Storm er jo stadig så lille, at han ikke som sådan mangler et værelse, men bliver altså rigtig skønt at kunne få hans legesager samlet et sted og ikke mindst lægge ham til at sove på eget værelse.


Der skal nok komme flere billeder af projekt børneværelse senere..
















Ingen kommentarer:

Send en kommentar