fredag den 27. maj 2016

Madsvineri - læs og del gerne!

Jeg er ikke nomalt hysterisk med madaffald, men prøver da så vidt muligt at bruge rester, spise det jeg øser op osv. ligesom de fleste vel gør og som vi lærer vores børn. Men igår blev jeg rystet i min grundvold af bare forargelse.
Jeg var på hyggetur med min datter og vi var inde og spise aftensmad på Mango restauranten i storcenteret. Ved siden af os sad to piger og gætter på de var midt i tyverne. Efter at have fyldt maverne fra buffeten, hvor man også kan bestille kød fra grillen forlod de et bord fuld af rester. Og her snakker vi ikke to kartofler og en bid bøf... Nej der var masser af pommes, en hel skål urørt salat, en hel oksebøf og så alt det andet on the side 😳 Vel at bemærke alt sammen noget de SELV har hældt op. Bevares har de betalt for, at må tage alt det de kan spise! DET DE KAN SPISE!!!! Ikke at efterlade et bord fuld af mad. De må sku da gå alle de gange de har lyst til i den buffet, så hvorfor rage sådan til sig, for så at smide det ud.




Jeg tror ikke jeg behøver at tage enmer op som hungersnød, børn i Afrika mm. her, men fik da en god snak med min datter, som heldigvis var lige så uforstående overfor dette madsvineri. Jeg skulle virkelig holde mig tilbage, for ikke at rende efter de to piger for liiige at tage et alvorsord med dem 😬 Især når min datter på 9 år sidder og spørger om vi ikke burde sige det til dem. Nå, men nu håber jeg bare at mit lille "hysteriske" indlæg vil blive set og hvem ved måske kunne det røre lidt i nogen eller i bedste fald nå ud til de to tøser, som i den grad fortjener en skideballe af mor her 😜 

God weekend til alle og må I nyde en masse lækker mad.. Men spis nu op 😂

Må gerne deles!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar