mandag den 14. marts 2016

Kurve i zpagetti garn

Jeg hækler stadig med største fornøjelse i zpagetti garn og glæder mig over hver eneste bestilling jeg får på kurve, tæpper mm.

Skulle du være interesseret i at lave en bestilling, så er her lidt priser og du kan kontakte mig for aftale og farveideer på 24253191 - følg også min Instagram Alfredogstorm og se hvad jeg ellers laver.

Kurvene kan laves i mange størrelser og med høj eller lav kant alt efter hvad den skal bruges til. Den er både fin som brødkurv, frugtkurv, garnkurv eller til at få styr på alle cremer og parfumer i badeværelset. En brødkurvs størrelse som er ca. 20 cm i dia, 10 cm høj og koster 120 kr

Et sæt med to bordskånere koster 80 kr

Et tæppe på ca. 75-80 cm i dia koster 450 kr og et på ca. 100 cm i dia koster 550 kr. Tæpperne kan laves i den str og farvekombi du ønsker.


Lidt om Zpagettigarn:

Zpagetti garn fremstilles af overskudstekstiler fra tøjproduktion rundt omkring i Europa. Herefter farves og spindes det på store ruller på 120 m. Zpagetti garn kaldes også for stofgarn og tekstilgarn. Da garnet er rester af stof der klippes op, kan det variere i tykkelse og der forekommer sammensætninger i rullerne. Det kan ligeledes være svært at bestille nøjagtigt samme farve igen, da der ikke masseproduceres når det er produktionsrester.


Herunder kan du se nogle af de projekter jeg har lavet!























Ingen kommentarer:

Send en kommentar