fredag den 11. september 2015

Nyder de sidste af årets blomster i haven!



Nu synes jeg det går lidt for stærkt mod efterår, kulde, mørke og korte dage. Jeg nyder min have og de blomster der er, er stadig fine men snart på sit sidste for i år! Vi går også en tid i møde, som jeg på mange måder holder af. Det er jo som om vi går lidt i dvale i vinteren og lader op til en ny lys tid, hvor der igen skal bruges en masse energi. Hver vinter undrer jeg mig over, hvor meget vi nåede i sommers og hvor vi dog fik energien fra.. Samtidig er der en masse indehygge, traditioner og især julens glæder som jeg sætter stor pris på og vil glæde mig til. 

Inden vi går over i de smukke gyldne farver skal det sidste af sommerens blomster og farver foreviges 🍀🌺🍃🍂🍁🌲













Ingen kommentarer:

Send en kommentar