torsdag den 5. februar 2015

Må jeg præsentere Olaf :)

Jeg havde ellers udtrykkeligt sagt til min store datter, at det var altså for svært, at lave et Olaf (snemanden fra Frost) kostume, men så måtte hovedet alligevel i blød. Hun var helt hooked på, at skulle være Olaf og synes da også selv det var en smal sag med nogle puder og et lagen. Det er bare så enkelt i børns øjne, men jeg kunne til at starte med slet ikke se mig ud af, hvordan jeg fik lavet det hele og kan i øvrigt heller ikke sy (har ikke symaskine, så det er max nogle sting i hånden)

Meeen.. så kom jeg i tanken om en hat fra et kanin kostume - den blev vendt på vrang og så blev der klippe-klistret og så var ansigtet klar (lignede nok også lidt en kylling, men det hjalp da kroppen blev til) Derefter fandt jeg nogle lange handsker i gemmerne som jo er grene. Kroppen er lavet af babydyne og pude sat fast med elastik og udover er en af dugene fra vores bryllup blevet klippet til.










Ingen kommentarer:

Send en kommentar